بهینه سازی بیش از حد چیست؟

یکی از آخرین آپدیت های گوگل برای مقابله با سایت هایی بود که بیش از حد بهینه سازی شده بودند(Over Optimized).بسیاری از سایت هایی که محتوای مفید داشتند در این آپدیت ضربه خوردند در این پست به بررسی این آپدیت میپردازیم.بهینه سازی بیش از حد زمانی اتفاق میوفتد که وبسایت شما زیادی برای گوگل خوب باشد.خوب بودن میتواند در داشتن بک لینک های زیاد خوب یا بهینه سازی On Page خیلی قوی باشد.اگر وبسایت شما از مرزهایی که گوگل تعیین کرده فراتر برود ضربه خواهید خورد.

یکی از آخرین آپدیت های گوگل برای مقابله با سایت هایی بود که بیش از حد بهینه سازی شده بودند(Over Optimized).بسیاری از سایت هایی که محتوای مفید داشتند در این آپدیت ضربه خوردند در این پست به بررسی این آپدیت میپردازیم.بهینه سازی بیش از حد زمانی اتفاق میوفتد که وبسایت شما زیادی برای گوگل خوب باشد.خوب بودن میتواند در داشتن بک لینک های زیاد خوب یا بهینه سازی On Page خیلی قوی باشد.اگر وبسایت شما از مرزهایی که گوگل تعیین کرده فراتر برود ضربه خواهید خورد.
این آپدیت جدید نیست و یکی از دوره های فعالیت پاندا مربوط می شد به بهینه سازی بیش از حد اما هنوز هم بسیاری قربانی این آپدیت میشوند.جالب است بدانید بینگ هم آپدیت مشابهی برای این دسته از وبسایت ها داشته است.

این آپدیت سوال های زیادی را ایجاد کرد که به ترتیب به این سوال ها پاسخ میدهیم.

پاسخ این بود که نه! اما شما گاها دست به کارهایی میزنید که کاربر را به هر روشی وادار میکنید شما را به عنوان بهترین وبسایت بشناسد.شما عملا انتخاب را برای کاربران از بین میبرید.شاید بتوان گفت تولیده کننده های محتوا نمی نویسند که نوشته باشند بلکه مینویسند تا بتوانند همه را راضی کنند.

از خود به عنوان یک تولید کننده ی محتوا سوال کنید :

  • آیا شما چیزی که کاربران میخواهند را نمی نویسید؟
  • آیا شما مطلب نمی نویسید تا در نتایج جستجو بهتر حاضر شوید؟
  • آیا شما مطلب نمی نویسید که بازدید کننده ی بیشتری به دست بیاورید؟

مسلما در ۹۰ درصد مواقع پاسخ به این سوال ها برای تمامی ما وبمسترها مثبت است.
ما نمیخواهیم بگوییم این کار اشتباه است اما میخواهیم بگوییم که اهداف عوض شده اند و ما هر روز بیشتر و بیشتر نگران این هستیم که موتورهای جستجو را راضی نگه داریم عملا کاربران را در نظر نمیگیریم.

  • پس سئو مرد؟ سئو تمام شد؟
    خوشبختانه سئو نمرده است و تنها زمانی خواهد مرد که اینترنت بمیرد.اما اصول سئو تغییر کرده اند.بگذارید با ۲ تعریف از سئو شما را باتعریف نوین آشنا کنیم:

    سئو یعنی درک آماری از وبسایت برای درک بهتر از نیاز و هدف کاربران در وبسایت. این آمار به شما تصویر درست و دقیقی از کاربران و موتورهای جستجو میدهد تا متوجه شوید که چه چیزی در وبسایتتان را آنها بیشتر دوست دارند.یکی از بخش های درک آماری برای این است که متوجه شوید محتوای شما چقدر برای کاربران مفید است.ما از شما نمیخواهیم با کلمات بازی کنید ما از شما میخواهیم محتوای خوب تولید کنید.
    در بخش دیگری میتوان گفت سئو یعنی آماده کردن بستر مناسب برای موتورهای جستجو تا صفحات شما را به راحتی بررسی کنند.به عنوان یک سئوکار باید مطمئن شوید که بخش های درست به راحتی در اختیار موتورهای جستجو قرار میگیرند.تکرار میکنیم نمی گوییم با کلمات بازی کنید میگوییم ساختار و کدنویسی بهینه داشته باشید.

وبسایت بهینه سازی بیش از حد شده است اگر ……محتوای شما زبان اسپم دارد.

وبسایت بهینه سازی بیش از حد شده است اگر……لینک های ارسال شده به وبسایت شما فقط از ویکی پدیا هستند.

وبسایت بهینه سازی بیش از حد شده است اگر……تمام لینک های ارسال شده به سمت وبسایت با انکرتکست یکسان هستند.

وبسایت بهینه سازی بیش از حد شده است اگر……صفحات شما بی هدف و پشت سرهم در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته میشوند.

وبسایت بهینه سازی بیش از حد شده است اگر……لینک های داخلی زیادی از بخش نظرات سایت ها و انجمن ها دارید.

وبسایت بهینه سازی بیش از حد شده است اگر……آنچه کاربران میبینند با آنچه ربات های گوگل میبینند متفاوت است.

وبسایت بهینه سازی بیش از حد شده است اگر……تبلیغات را به کاربران خود در وبسایت ارائه میکنید به جای محتوا

  • حالا چگونه مشکل را حل کنیم؟
    مطلب طولانی و خسته کننده شده است شاید راحت ترین بخش رفع مشکل باشد زیرا مشکلات کاملا واضح هستند و روش های حل آنها هم به راحتی قابل تشخیص هستند.

اما ۳ توصیه کلی برای شما داریم:

  1. شروع کنید به ایجاد محتوای مفید و محتوای اسپم و کپی را فراموش کنید.
  2. پست های قدیمی را زنده کنید به آنها لینک بدهید.
  3. شروع کنید به بهینه سازی وبسایت

 

منبع : سئوموز


پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج


ن : نینا
ت : شنبه 20 ارديبهشت 1399


چطور محتوای عالی تولید کنیم

مدت‌های زیادی هست که محتوا پادشاه است و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها محتوا از پادشاهی کناره گیری کند. اگر شما یک نویسنده حرفه‌ای باشید این موضوع برای شما حکم یک خبر خیلی خوش را دارد، اما اگر فکر کنید که نویسنده چندان خوبی نیستید حتما از خودتان می‌پرسید که چطور می‌توانید برای وبلاگ‌تان محتوای عالی و باکیفیت تولید کنید؟

چطور محتوای عالی تولید کنید (حتی اگر نویسنده نباشید)
مدت‌های زیادی هست که محتوا پادشاه است و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها محتوا از پادشاهی کناره گیری کند. اگر شما یک نویسنده حرفه‌ای باشید این موضوع برای شما حکم یک خبر خیلی خوش را دارد، اما اگر فکر کنید که نویسنده چندان خوبی نیستید حتما از خودتان می‌پرسید که چطور می‌توانید برای وبلاگ‌تان محتوای عالی و باکیفیت تولید کنید؟

خیلی از صاحبان کسب‌وکارها وقتی حرف از تولید محتوا به میان می‌آید ناامید و ناراحت می‌شوند – یا به این دلیل که فکر می‌کنند نویسنده خوبی نیستند یا اینکه اصلا از نوشتن خوششان نمی‌آید. ولی خوشبختانه راه‌های زیادی برای تولید محتوای عالی و بی‌نقص وجود دارد، حتی اگر فکر کنید در نویسندگی ضعیف هستید. در ادامه به چهار راه از همین راه‌ها می‌پردازم:

داستان بگویید
محتوای نوشتاری باکیفیت فقط به املا و نکات تکنیکی در نوشتار محدود نمی‌شود، بلکه محتوای عالی محتوایی است که بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند. پس بنشینید و فکر کنید و داستانی خلق کنید که با یکی و فقط یکی از مخاطبان شما بتواند ارتباط برقرار کند. تصور کنید که الان فقط شما و همان یک مخاطب دور میز نشسته‌اید و شما می‌خواهید برای او محتوایی نوشتاری تولید کنید. چه داستانی می‌نوشتید که بتواند با او ارتباط برقرار کند؟

وقتی داستان خود را پیدا کردید، آن را بنویسید. نگران ویرایش و املا و طرح نوشتار نباشید. محتوای عالی را خود نوشتار تشکیل می‌دهد. اگر بتوانید یک داستان خیلی خوب در مورد یکی از محصولات برند خود یا موضوعی که در نظر دارید بسازید در واقع حتی بدون اینکه خودتان بدانید توانسته‌اید محتوایی بی‌نقص به وجود بیاورید.

اگر در ویرایش نوشتار خود مشکل دارید و خودتان از پسش برنمی‌آیید، بد نیست اگر یک ویراستار برای محتوای خود استخدام کنید یا از یکی از دوستان خود بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. اصل ماجرا همان محتوایی است که شما تولید می‌کنید؛ محتوایی که بتواند مخاطب را به تعامل دعوت کند و برایش جذاب و گیرا باشد. ویرایش را هر کسی می‌تواند انجام دهد. اگر از این کار خوشتان نمی‌آید وقت خود را تلفش نکنید.
ویدیو را امتحان کنید

محتوا فقط به معنی پست‌های نوشتاری نیست. اگر از نوشتن خسته می‌شوید، سعی کنید یک سری ویدیویی برای وبلاگ خودتان تولید کنید یا اینکه در یوتیوب یک کانال ایجاد کنید. بر اساس آنچه Forrester Research یک دقیقه ویدیو به اندازه ۱.۸ میلیون کلمه ارزش دارد. با ویدیو می‌توانید پیام‌های بیشتری را به مخاطبان خود منتقل کنید.

بعلاوه، ویدیو اگر در کنار بازاریابی ایمیلی به کار گرفته شود می‌تواند نرخ کلیک‌های محتوای شما را به شدت افزایش دهد. تازه ویدیو در نتایج گوگل هم رنک بیشتری نسبت به محتوای نوشتاری می‌گیرد. میزان فروش محصولاتی هم که با محتوای ویدیویی به مخاطب معرفی می‌شوند ۸۵ درصد بیشتر از محصولاتی هستند که با محتوای نوشتاری معرفی می‌شوند.

اگر به دنبال ایده‌ای برای ساختن یک سری ویدیویی هستید می‌توانید به عنوان مثال یک سری آموزشی در مورد موضوع مورد علاقه خود ایجاد کنید یا اینکه محصولات خود را در یک سری ویدیویی معرفی کنید و ویژگی‌های مهم آن را به مخاطبان خود نشان دهید. حتی می‌توانید پشت صحنه‌ای از شرکت یا دفتر کار خودتان تهیه کنید و مخاطبان خود را با دنیای کاری واقعی خودتان و همکاران‌تان آشنا کنید تا آنها احساس کنند که یکی از شما هستند. همه این نوع ویدیوها تعامل برانگیز هستند و کمک می‌کنند که بتوانید بین برند خودتان و مخاطبان‌تان ارتباطی نزدیک برقرار کنید – که این دقیقا همان هدف محتوای عالی و بی‌نقص است.

پادکست بسازید
پادکستینگ یک راه خیلی خوب برای مدیرانی است که دوست دارند ایده‌های خود را با عموم به اشتراک بگذارند ولی از نوشتن زیاد لذت نمی‌برند. با یک رسانه صوتی یعنی پادکست شما می‌توانید با سادگی و راحتی بیشتری آنچه می‌خواهید را به دیگران منتقل کنید. اما اگر تصمیم گرفتید که پادکستی را شروع کنید باید سعی کنید به صورت منظم آن را منتشر کنید – نمی‌توانید یک هفته منتشر کنید و سه هفته آن را کنار بگذارید، مگر اینکه بخواهید به برند خودتان صدمه بزنید.

پادکست‌ها می‌توانند مطابق میل شما طولانی یا کوتاه باشند، ولی معمولا پادکست‌های طولانی طرفداران کمتری دارند. بهترین پادکست‌ها آنهایی هستند که کوتاه هستند و در طی آنها شما یا نکاتی مفید و به درد بخور را با دیگران به اشتراک می‌گذارید یا اینکه با یک فرد دیگر مصاحبه‌ای کوتاه اما جذاب ضبط می‌کنید. حتی می‌توانید یک سری پادکست را هم به نظرات مصرف کنندگان محصولات‌تان اختصاص دهید (البته به شرطی که کوتاه باشد و بیش از حد هم تبلیغاتی نباشد).

ساختن پادکست هم می‌تواند کاملا ساده باشد و هم سخت و پیچیده. بستگی دارد که شما یک پادکست با کیفیت و صدای خوب بخواهید تولید کنید یا یک پادکست معمولی. شما با میکروفون لپ‌تاپ خودتان هم می‌توانید پادکست را ضبط کنید ولی مسلما یک میکروفون حرفه‌ای صدای بسیار بهتری به دست می‌دهد. بعلاوه اگر بخواهید یک سرآغاز، موسیقی متن و امکاناتی از این قبیل را به پادکست اضافه کنید کار به مراتب وقت گیرتر و پیچیده‌تر می‌شود. اگر پادکست شما به اندازه کافی موفق بشود حتی ممکن است بتوانید اسپانسر هم جذب کنید و از پادکست خود درآمد کسب کنید.

هر تصمیمی که در مورد پادکست خود گرفتید این را در نظر داشته باشید که پادکست نه تنها راه خوبی برای برقراری ارتباط با مخاطبان‌تان است، بلکه روشی فوق‌العاده برای تولید محتوای تعامل برانگیر نیز هست، آن هم بدون نیاز به نوشتن حتی یک کلمه.
برون سپاری کنید یا استخدام کنید.

اگر فکر می‌کنید اصلا برای نوشتن فرد مناسبی نیستید و نمیتوانید محتوای عالی تولید کنید، یادتان باشد که لازم نیست این شما باشید که کار نوشتن را آغاز می‌کنید. شما همیشه می‌توانید از دوستان و همکارانی که بهتر از شما می‌نویسند بخواهید که کار نوشتن را برای شما انجام دهند. در واقع، اگر مدیر یک کسب‌وکار باشید این بهترین گزینه‌ای هست که می‌توانید انتخاب کنید. در این صورت نویسنده‌های شما می‌توانند روی زمینه‌های تخصصی خودشان تمرکز کنند و شما هم می‌توانید روی هدف خودتان تمرکز کنید – که آن هدف چیزی نیست جز تبدیل کردن شرکت‌تان به بهترین شرکتی که ممکن است.

اگر استخدام نیروهای داخلی برای کسب‌وکار شما چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، به برون سپاری فکر کنید. آزادکارهای حرفه‌ای خودشان همه اطلاعات لازم در مورد شما، شرکت‌تان و محصولات‌تان را به دست می‌آورند و بعد بهترین محتوای ممکن را برای شما تولید می‌کنند. شاید حتی بتوانید تولید کننده محتوایی را پیدا کنید که تخصصش در زمینه کاری شرکت شما باشد که در این صورت او می‌تواند محتوایی تولید کند که از همه نظر به درد شما و برندتان خواهد خورد.

چنانچه تصمیم گرفتید که برای تولید محتوا کسی را استخدام کنید، مطمئن شوید که تمام انتظارات خود را به طور واضح برای او شرح داده باشید – مخصوصا در مورد ضرب‌العجل‌ها، هزینه‌ها و جریمه‌ها در صورت تاخیر در ارائه محتوا. بحث کردن در مورد این مسائل در ابتدای راه، به شما این اطمینان را می‌دهد که در طول کار مشکلی بین شما و تولید کننده محتوا به وجود نخواهد آمد و محتوایی هم که تولید می‌شود دقیقا همان چیزی است که شما می‌خواهید.

محتوای عالی تولید کنید
اینکه خود را نویسنده بدی بدانید دلیل نمی‌شود که از تولید محتوا فراری باشید. در محیط شلوغ دیجیتالی امروز، تولید محتوا یک ضرورت است، پس به داستان پردازی، پادکستینگ، ویدیوکستینگ و برون سپاری به چشم راه‌هایی برای انجام دادن یک ضرورت نگاه کنید. هر محتوایی که بتواند بین برند شما و مخاطبان‌تان ارتباطی برقرار کند ارزش انتشار و به اشتراک گذاری را دارد.

 

منبع : سئوموز

ن : نینا
ت : شنبه 20 ارديبهشت 1399


نحوه باز کردن سایتی که آدرس آن را نمی‌دانید?

هر فایل در شبکه جهانی وب یک آدرس اختصاصی (URL) دارد. آدرس سایت‌های وب ساختارهای متعددی می‌توانند داشته باشند. با وجود این بیشتر سایت‌های معروف آدرس‌های ساده با ساختاری مشابه به هم دارند.

هر فایل در شبکه جهانی وب یک آدرس اختصاصی (URL) دارد. آدرس سایت‌های وب ساختارهای متعددی می‌توانند داشته باشند. با وجود این بیشتر سایت‌های معروف آدرس‌های ساده با ساختاری مشابه به هم دارند. چند نمونه آدرس سایت وب عبارتند از :

 

 



/http://www.yahoo.com

/http://www.microsoft.com

/http://www.cmp.net

/http://www.slashdot.org

/http://www.nasa.org

/http://www.mit.edu

شما با یاد گرفتن ساختار کلی آدرس سایت‌های وب می‌توانید در مورد آدرس سایت‌های وبی که می‌خواهید باز کنید حدس‌های عاقلانه‌ای بزنید. در این بخش روش‌هایی برای پیدا کردن سایت، زمانی که URL آن را نمی‌دانید، یاد می‌گیرید.
حدس زدن آدرس سایت اینترنتی شرکت‌ها 
معروف‌ترین پسوندی که در وب برای آدرس‌ها به کار می‌رود com می‌باشد. اگر آدرس سایت یک شرکت را به طور کامل نمی‌دانید می‌توانید پیشوند .http://www را تایپ کرده سپس اسم شرکت مورد نظرتان را نیز وارد نموده و سپس com. را تایپ نموده کلید Enter را فشار دهید.
راه دیگری برای انجام این کار نیز وجود دارد. شما می‌توانید نام شرکت را در نوار آدرس تایپ کرده و کلیدهای Ctrl و Enter را با هم فشار دهید.
روشی دیگر برای یافتن آدرس سایت‌ها 
بعضی از سایت‌هایی که پسوند com دارند دارای پیشوند http:// می‌باشند که فاقد قسمت www. می باشد. برای درک بهتر شما می‌توانید http://serialz.com را در نوار آدرس تایپ نموده کلید Enter را فشار دهید.
یافتن آدرس مؤسسات غیر انتفاعی 
org پسوند دیگری است که بیشتر برای آدرس سایت‌های مؤسسات غیرانتفاعی به کار می‌رود. البته برای اینکه آدرس سایتی پسوند org داشته باشد، لازم نیست مؤسسه‌ای غیرانتفاعی باشد. برای نمونه می‌توانید http://www.unicef.org را در نوار آدرس اینترنت اکسپلورر تایپ کنید و سپس کلید Enter را فشار دهید.
یافتن آدرس سازمان‌های دولتی 
تمامی سایت‌هایی که پسوند gov دارند به نوعی وابسته به دولت ایالات متحده آمریکا می‌باشند. شما می‌توانید این سایت‌ها را با تایپ http://www. و بعد تایپ نام سازمان و gov. در نوار آدرس، باز کنید. برای نمونه http://www.whitehouse.gov/ را در نوار آدرس اینترنت اکسپلورر وارد کرده کلید Enter را فشار دهید.
جستجوی خودکار کلمات 
اینترنت اکسپلورر امکانات جستجوی خودکار جهت یافتن کلمات کلیدی دارد. برای انجام جستجوی خودکار، یک کلمه کلیدی در نوار آدرس تایپ کنید و زمانی که جعبه اعلام عملیات جستجو در زیر کلمه مورد نظر ظاهر شد کلید Enter را فشار دهید.
نمایش نتایج جستجو  
بعد از اینکه جستجوی خودکار صورت گرفت، صفحه وب MSN به نمایش در می‌آید. در این صفحه نتایج جستجو فهرست می‌شوند. شما می‌توانید با مرور توضیحات سایت‌های مختلف سایت مورد نظرتان را در صورت وجود پیدا کنید. برای باز کردن سایت مورد نظرتان روی عنوان آن سایت کلیک کنید.
* توجه *
یافتن آدرس صفحات وب دانشگاه‌ها
آدرس صفحات وب دانشگاه‌ها عموماً دارای پسوند edu می‌باشد. برای مثال http://www.psu.edu را در نوار آدرس اینترنت اکسپلورر تایپ کنید سپس Enter را فشار دهید تا صفحه اصلی سایت اینترنتی دانشگاه پنسیلوانیا باز شود.
مختصر نوشتن آدرس صفحات وب
مرورگرهای وب نظیر اینترنت اکسپلورر به صورت پیش فرض به آدرس‌های وارد شده‌ای که پیشوند http://w  ندارند این پیشوند را اضافه می‌کند. یعنی شما می‌توانید برای اختصارwww.dell.com را در نوار آدرس وارد کرده کلید Enter را فشار دهید تا مرورگر شما آدرس وب http://www.dell.com را باز کند.

 پا نوشت

طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت بیمه ، طراحی سایت گردشگری ، طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت هتل ، طراحی سایت املاک ، طراحی سایت پوشاک ،  طراحی سایت خودرو

پا نوشت:

بررسی مفهوم سئو تکنیکال : برای فهم دقیق تر این موضوع  پیشنهاد می کنم مقاله سئو تکنیکال چیست را مطالعه کنید


ن : نینا
ت : چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399


phishing | فیشینگ

به تلاش برای بدست آوردن اطلاعاتی مانند نام کاربری، گذرواژه، اطلاعات حساب بانکی و... از طریق جعل یک وب‌سایت، آدرس ایمیل و... فیشینگ گفته می‌شود. شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های پرداخت آنلاین از جمله اهداف حملات فیشینگ هستند. علاوه بر آن، ایمیل‌هایی که با این هدف ارسال می‌شوند و حاوی پیوندی به یک وب‌سایت و در اکثر موارد حاوی بدافزار هستند.

به تلاش برای بدست آوردن اطلاعاتی مانند نام کاربری، گذرواژه، اطلاعات حساب بانکی و... از طریق جعل یک وب‌سایت، آدرس ایمیل و... فیشینگ گفته می‌شود. شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های پرداخت آنلاین از جمله اهداف حملات فیشینگ هستند. علاوه بر آن، ایمیل‌هایی که با این هدف ارسال می‌شوند و حاوی پیوندی به یک وب‌سایت و در اکثر موارد حاوی بدافزار هستند.
نحوه کار در فیشینگ
فیشینگ یا سرقت آنلاین در عمل به صورت کپی دقیق رابط گرافیکی یک وب‌گاه معتبر مانند بانک‌های آنلاین انجام می‌شود. ابتدا کاربر از طریق ایمیل و یا آگهی‌های تبلیغاتی سایت‌های دیگر، به این صفحه قلابی راهنمایی می‌شود. سپس از کاربر درخواست می‌شود تا اطلاعاتی را که می‌تواند مهم و حساس باشد، مانند اطلاعات کارت اعتباری ، آنجا وارد کند. در صورت گمراه شدن کاربر و وارد کردن اطلاعات خود، فیشرها به اطلاعات شخص دسترسی پیدا می‌کنند.

 

 


روش‌های مختلف فیشینگ
1. جعل و دستکاری پیوندها و آدرس‌ها
این روش یکی از شیوه‌های متداول فیشینگ است. در این روش، پیوندها و آدرس‌های سازمان‌ها و شرکت‌های غیرواقعی و جعلی از طریق ایمیل ارسال می‌شود. این آدرس‌ها با آدرس‌های اصلی تنها در یک یا دو حرف تفاوت دارند.
مهاجمان به منظور فریب کاربران از روش های متعددی استفاده می نمایند :
1) استفاده از logo وسایر علائم تجاری شناخته شده و معتبر.
2) ساختار و طراحی ایمیل تقلبی مشابه وب سایت واقعی است ، بگونه ای که در اولین مرحله تشخیص جعلی بودن آن برای بسیاری از کاربران غیرممکن است .
3) بخش from نامه الکترونیکی ارسالی ، مشابه ارسال یک ایمیل معتبر از شرکت مربوطه است .
4) در متن ایمیل ممکن است فرمی تعبیه شده باشد که از کاربران خواسته شود به دلایل خاصی ( مثلا" اکانت شما در معرض تهدید است و ممکن است مورد سوء استفاده قرار گیرد و یا به دلیل بروز اشکالات فنی ) ، مجددا" اطلاعات خود را در فرم درج و آن را ارسال نمایند.

2. گریز از فیلترها
فیشرها برای جلوگیری از شناسایی متن‌های متداول فیشینگ در ایمیل‌ها توسط فیلترهای ضد-فیشینگ از عکس به جای نوشته استفاده می‌کنند.

3. جعل وب‌گاه
برخی از فیشرها از جاوا اسکریپت برای تغییر آدرس در نوار آدرس مرورگر استفاده می‌کنند تا هیچ جای شکی برای قربانی نماند. یک مهاجم حتی می‌تواند به کمک حملات تزریق کد از ایرادهای موجود در اسکریپت‌های یک سایت معتبر بر علیه خودش استفاده کند. در این نوع فیشینگ از کاربر خواسته می‌شود تا در بانک خودش لاگین کند. ظاهرا همه چیز عادی است. از آدرس وب‌گاه گرفته تا گواهینامه امنیتی (Security Certificates). اما در واقعیت، پیوند به آن وب‌گاه دستکاری می‌شود تا با استفاده از عیب‌های موجود در اسکریپت‌های آن وب‌گاه، حمله انجام شود. با این حال این روش نیازمند دانش و آگاهی بالایی است.

4. فیشینگ تلفنی
تمام حملات فیشینگ نیازمند وب‌گاه قلابی نیست. پیامهایی که ظاهراً از طرف بانک فرستاده شده و از کاربر می‌خواهد تا مثلاً به دلیل وجود ایراد در حسابشان، شماره خاصی را شماره گیری کنند، نیز می‌تواند حمله فیشینگ باشد. بعد از گرفتن شماره (که متعلق به فیشر است و با سرویس صدا که از طریق آی پی مهیا شده‌است)، از کاربر خواسته می‌شود تا شماره حساب و پین کد (PIN) خود را وارد کند.

روش‌های مقابله با فیشینگ
1. مقابله با فیشینگ
برای جلوگیری از افزایش آمار فیشینگ و سرقت اطلاعات باید آگاهی کاربران را افزایش داد. نباید به ایمیل هایی که از شما در آنها خواسته شده تا فرمی را پر کنید اطمینان کرد. نباید اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار سایت ها قرار داد. کاربران برای پرداخت آنلاین باید از درگاه های مخصوص بانک ها استفاده کنند. سعی کنید به ایمیل های داخل Spam در حساب کاربری تان بی اعتنا باشید و آنها را پاک کنید.
2. توجه به پیوندها
یکی از ساده‌ترین روش‌های مقابله با فیشینگ دقت به آدرس وب‌سایت و یا ایمیل دریافت شده است. به عنوان مثال در زمان ورود به حساب‌های حساس مانند ایمیل و یا بانک، قبل از وارد کردن نام کاربری و گذرواژه، دقت به آدرس وب‌سایت حیاتی است، همانطور که در مثال پایین مشاهده می فرمایید آدرس URL صحیح نیست و gmail.com بعد از آدرس اصلی سایت ایجاد شده تا باعث فریب قربانی شود. معمولا در این موارد باید ابتدایی ترین بخش دامنه در این مثال mydomainaddress.tk مورد توجه قرار گیرد و بعد از کاراکتر / هر آدرسی در واقع آدرس یک صفحه از سایت فریبنده است.


3. هرگز به تقاضاهایی که از طریق ایمیل یا پنجره های pop-up اطلاعات شخصی شما را می خواهند، پاسخ ندهید. اگر شک دارید، با موسسه ای که مدعی ارسال ایمیل یا پنجره pop-up است، تماس بگیرید.
اکثر مراکز تجاری قانونی، کلمات عبور، شماره کارت های اعتباری و سایر اطلاعات شخصی را از طریق ایمیل مورد سوال قرار نخواهند داد. اگر ایمیلی اینچنین دریافت کردید، پاسخ ندهید. اگر فکر می کنید که ایمیل صحت دارد، برای تایید از طریق تلفن یا وب سایتشان با آنها تماس بگیرید.
4. وب سایت ها را با تایپ آدرس آنها در آدرس بار ببینید.
اگر شک دارید که ایمیل از شرکت کارت اعتباری، بانک، سرویس پرداخت آنلاین یا وب سایتهای دیگری است که با آنها تجارت انجام می دهید نباشد، لینک ها را از طریق ایمیل برای رفتن به وب سایت دنبال نکنید. آن لینک ها ممکن است شما را به سایت جعلی ببرند که تمام اطلاعاتی را که وارد می کنید برای جاعل آن سایت ارسال کنند.
حتی اگر آدرس بار آدرس درستی نشان می دهد، خطر آن را نپذیرید. چندین روش برای هکرها وجود دارد تا یک URL جعلی در آدرس بار مرورگرتان نمایش دهند. نسخه های جدیدتر مرورگرها جعل آدرس را مشکل تر می کنند، بنابراین بهتر است که مرورگرتان را مرتب به روز نگهدارید. اگر فکر می کنید که این به روزرسانی ها را همواره به یاد نخواهید داشت، می توانید کامپیوترتان را برای بروزرسانی های خودکار پیکربندی کنید.
5. بررسی کنید تا مطمئن شوید که وب سایت از رمزنگاری استفاده می کند.
اگر به دسترسی به وب سایت از طریق آدرس بار اعتماد ندارید، چگونه میدانید که ممکن است امن باشد؟ چند روش مختلف وجود دارد. نخست، قبل از وارد کردن هرگونه اطلاعات شخصی، بررسی کنید که آیا سایت از رمزنگاری برای ارسال اطلاعات شخصی شما استفاده می کند. در اینترنت اکسپلورر می توانید این عمل را با دیدن آیکون قفل زردرنگی که در status bar نشان داده می شود، بررسی کنید.

این نشانه دلالت بر استفاده وب سایت از رمزنگاری برای کمک به محافظت از اطلاعات حساس دارد.
بر روی این علامت دوبار کلیک کنید تا گواهی امنیتی برای سایت نشان داده شود. نام بعد از Issued to باید با سایتی که در آن حاضر هستید مطابقت کند. اگر نام متفاوت است، احتمالاً در سایت جعلی قرار دارید. اگر مطمئن نیستید که یک گواهی قانونی است، هیچ اطلاعات شخصی وارد نکنید. احتیاط کنید و سایت را ترک کنید.

6. بطور منظم اعلامیه های کارت اعتباری و بانک تان را مرور کنید.
حتی اگر سه مرحله قبل را انجام می دهید، هنوز ممکن است قربانی دزدی هویت شوید. اگر اعلامیه های بانک تان و کارت اعتباری تان را حداقل ماهانه مرور کنید، ممکن است بتوانید یک جاعل را شناسایی و از وارد آمدن خسارات قابل توجه جلوگیری کنید.

7. سو ءاستفاده های مشکوک از اطلاعات شخصیتان را به مراکز مناسب گزارش کنید.
اگر قربانی چنین حقه ای بوده اید باید فوراً جعل را به شرکتی که جعل در مورد آن صورت گرفته است، گزارش کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه با شرکت تماس بگیرید، وب سایت شرکت را برای گرفتن اطلاعات صحیح تماس، نگاه کنید. شرکت ممکن است یک آدرس ایمیل مخصوص برای گزارش چنین سو ءاستفاده ای داشته باشد. بخاطر داشته باشید که هیچ لینکی را در ایمیل phishing که دریافت کرده اید، دنبال نکنید. باید آدرس شناخته شده شرکت را مستقیماً در آدرس بار مرورگرتان تایپ کنید.

1.      سئو

2.      طراحی وب سایت

3.      طراحی سایت شرکتی

4.      طراحی سایت فروشگاهی

5.      طراحی سایت تهران

6.      طراحی سایت

7.      سئو سایت

8.      سئو

9.      طراحی وب سایت

10.  طراحی سایت شرکتی

11.  طراحی سایت فروشگاهی

12.  طراحی سایت تهران

13.  طراحی سایت


ن : نینا
ت : چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399


SOAP چیست؟

مخفف Simple Object Access Protocol و یک پروتکل مبتنی بر XML برای رد و بدل کردن اطلاعات بین برنامه ها است. اطلاعات در SOAP به صورت پیام (Message) و از طریق پروتکل‏های موجود در اینترنت مانند HTTP منتقل می‏شود (SOAP در سایر پروتکل ها، مانند SMTP یا MIME نیز قابل استفاده است). به زبان ساده‏ تر، SOAP یک پروتکل برای دستیابی به یک سرویس ارایه شده در وب (Web Service) است.

مخفف Simple Object Access Protocol و یک پروتکل مبتنی بر XML برای رد و بدل کردن اطلاعات بین برنامه ها است. اطلاعات در SOAP به صورت پیام (Message) و از طریق پروتکل‏های موجود در اینترنت مانند HTTP منتقل می‏شود (SOAP در سایر پروتکل ها، مانند SMTP یا MIME نیز قابل استفاده است). به زبان ساده‏ تر، SOAP یک پروتکل برای دستیابی به یک سرویس ارایه شده در وب (Web Service) است.
برخی از ویژگیهای SOAP‌ عبارتند از :
•  وابسته به محیط پیاده سازی و اجرا نیست. ( Platform Independent)
•  یک پروتکل ارتباطی مبتنی بر XML  است.
•  از دیوارهای آتش (Firewall) گذر می‏کند ودیوارهای آتش مانع آنها نمی شوند (Block نمی‏شوند).
•  برای ارسال پیام استفاده می‏شود.
•  برای محیط اینترنت و شبکه طراحی شده اند.

یکی از مسایلی که در دهه اخیر از اهمیت خاصی برخوردار بوده، نحوه ارتباط برنامه‏ های تحت اینترنت با یکدیگر بوده است. همانطور که می‏دانید برنامه‏ های عادی از RPC‌ که مخفف Remote Procedure Call یا فراخوانی روالهای از راه دور ، برای فراخوانی اشیاء DCOM یا CORBA، استفاده می‏کنند. اما مشکلی که در این نوع فراخوانی‏ها در بستر اینترنت وجود دارد، مسدود شدن این روشها در Proxy Server ها و دیوارهای آتش (Firewall ها) است. در صورت استفاده از SOAP با این مشکل روبرو نخواهید بود. SOAP به راحتی شما را قادر خواهد کرد تا بین برنامه‏ هایی که در بسترهای متفاوت طراحی شده اند و در بسترهای متفاوتی در حال سرویس ‏دهی هستند، ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران ، طراحی سایت فروشگاهی و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. طراحی وب سایت یکی از ضرورت های انکار نشدنی برای رشد کسب و کارها به حساب می آید. همچنین بعد از اتمام پروژه طراحی سایت شما به خدمات سئو و تبلیغ گوگل نیاز خواهید داشت. همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل را با ما تجربه کنید.

ما متخصص بهبود سئو سایت هستیمبهبود سئو سایت در کمترین زمان ممکن با پیام آوا پردازش.  همچنین طراحی سایت حرفه ای در تمام کسب و کارها را به ما بسپارید

تبلیغات میان متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان ، طراحی سایت تبریز ، طراحی سایت اراک


ن : نینا
ت : چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399


Cron Job چیست؟

گاهی اوقات نیاز است کارخاصی در زمان خاصی و به صورت دوره‌ای انجام شود، مثلا گرفتن بکاپ از پایگاه داده ، ارسال ایمیل و خبرنامه و کارهایی نظیر این. برای انجام این کار در ویندوز از Schedule Task استفاده می شود. در سیستم عامل‌ های متن باز نظیر لینوکس و یونیکس برای این منظور ابزاری بنام Cron وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

گاهی اوقات نیاز است کارخاصی در زمان خاصی و به صورت دوره‌ای انجام شود، مثلا گرفتن بکاپ از پایگاه داده ، ارسال ایمیل و خبرنامه و کارهایی نظیر این. برای انجام این کار در ویندوز از Schedule Task استفاده می شود. در سیستم عامل‌ های متن باز نظیر لینوکس و یونیکس برای این منظور ابزاری بنام Cron وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.
Cron یک سرویس زمانبندی است که وظیفه اجرای روتین‌های خاصی را در زمان مشخص بر عهده دارد. Cron این امکان را ایجاد می کند که کارهای روتین و روزمره را به صورت اتوماتیک به انجام برسانیم. کارهایی که باید با زمانبندی انجام شوند در فایلی با نام CronTab ذخیره می شوند. CronTab یک فایل متنی است که در هر سطر آن یک دستور با فرمتی که برای Cron قابل فهم است قرار می گیرد. به هر کدام از دستورات این فایل اصطلاحا Cron Job گفته می شود.معمولا یک فایل CronTab در سطح سیستم وجود دارد که در آدرس /etc/ قرار دارد که برای برای کارهای مدیریتی و نگهداری سیستم مورد استفاده قرار می گیرد و البته فقط مدیر سیستم یا کاربر با مجوز root می تواند آن را ویرایش کند. به علاوه هر کدام از کاربران سیستم می توانند فایل CronTab مختص به خودشان داشته باشند.هر دستور در فایل CronTab شامل ۶ بخش است که ۵ بخش ابتدایی برای تعریف تاریخ و زمان انجام دستور مورد نظر و بخش آخر برای تعریف دستوری که باید اجرا شود در نظر گرفته شده است.فرمت کلی دستورات در فایل CronTab  به شکل زیر است:


بخش اول تا پنجم به ترتیب جهت تعریف دقیقه، ساعت، روز، ماه و روز هفته می باشد. و بخش ششم برای تعریف دستور موردنظر جهت اجرا استفاده می شود که معمولا یک دستور shell است. در ادامه برای روشن شدن مطلب به مثالی توجه نمایید:

30    3      *     *     *         rm /home/someuser/tmp/*

دستور بالا باعث می شود هر روز ساعت 3:30 صبح محتویات فولدر tmp در آدرس مذکور پاک شود.
برای ایجاد و یا تغییر فایل CronTab کاربری خودتان از دستور زیر استفاده کنید:
crontab -e
بعد از وارد کردن این دستور اگر قبلا فایل CronTab خود را تعریف کرده باشید، فایل قبلی به نمایش در می آید و در غیر این صورت یک فایل جدید ساخته شده و شما می توانید دستورات را در آن وارد نمایید.
سیستم برای ویرایش فایل CronTab ویرایشگر پبش فرض که معمولا vi است را فراخوانی می کند، ولی شما می توانید با وارد کردن دستور زیر در خط فرمان ویرایشگر پیش فرض را تغییر دهید.

1.      سئو

2.      طراحی وب سایت

3.      طراحی سایت شرکتی

4.      طراحی سایت فروشگاهی

5.      طراحی سایت تهران

6.      طراحی سایت

7.      سئو سایت

8.      سئو

9.      طراحی وب سایت

10.  طراحی سایت شرکتی

11.  طراحی سایت فروشگاهی

12.  طراحی سایت تهران


ن : نینا
ت : چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399

صاحبان کسب و کار به طور مداوم به دنبال راه هایی برای رشد فروش و بهبود عملکرد کسب و کار خود هستند. است، چه کاری باید برای حفظ مشتریان فعلی خود انجام دهید و چگونه مشتریان جدید پیدا کنید. بازدیدگنندگان وبسایت و مشتریان اطلاعات ارزشمندی برای شما فراهم می آورند که می توانید به عنوان گنجینه هایی ارزشمند از آنها بهره ببرید. این بینش می تواند به شما در یافتن زمینه هایی که باعث رشد تجارت شما و افزایش سود می شود کمک کند.

صاحبان کسب و کار به طور مداوم به دنبال راه هایی برای رشد فروش و بهبود عملکرد کسب و کار خود هستند.در اینجا 7 روش که شما می توانید از داده های مشتری برای افزایش فروش فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید پیشنهاد می شود.

1- نرخ تبدیل را بهبود دهید.

نرخ تبدیل برابر است با درصد بازدیدکنندگانی که به خریداران تبدیل شده اند. ازKPI (شاخص عملکرد کلیدی) برای درک اثربخشی سایت تجارت الکترونیک استفاده می شود. این مهم است که بدانید آیا فروشگاه آنلاین شما، طراحی سایت، کاتالوگ محصولات و تلاش های دیگر اثرگذار هستند یا نه. شما می توانید با نظاره گر بودن بر داده های ترافیک وب تشخیص دهید که چه قسمت هایی از وبسایت تغییر نمی کنند و چه تغییراتی برای افزایش فروش نیاز است. همچنین می توانید متوجه شوید که آیا تغییرات گذشته به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک کرده اند. به عنوان مثال، اگر شما شروع به استفاده از نمایش نشانه های Secure Payment (پرداخت امن) به منظور بهبود فرآیند تکمیل خرید سایت خود کرده اید، می توانید نرخ تبدیل را در طول زمان پیگیری کنید تا متوجّه شوید که آیا این تغییر درآمد شما را افزایش داده است یا نه.

article_image_one_465.jpg

2- بر اثرگذاری ترفیعات خود نظارت داشته باشید.

از استفاده کورکورانه تخفیفات، ترفیعات و کوپن ها بدون در نظر گرفتن داده های مشتری اجتناب کنید. شما باید دریابید که آیا این ترفیعات واقعاً باعث جذب مشتری به سایت شده است و بدانید کدامیک از ترفیعات باعث تکرار موفقیت شما خواهد شد. همچنین مهم است تا متوجه شوید کدام کانال موثّرترین روش برای برقراری ارتباط با ترفیعات است. برای مثال:

  • کدام کمپین ایمیل حداکثر ترافیک را برای سایت شما به ارمغان می آورد؟
  • کدامیک از کوپن ها بیشتر استفاده می شوند- با یک خرید یک پیشنهاد رایگان دریافت کند یا 15% تخفیف؟

از رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بازاریابی ایمیلی برای آزمایش و تصحیح استراتژی های کمپین خود بهره ببرید. لازم است تا قبل از انتخاب یکی از آنها، انواع کانال های عرضه ی ترفیعات را امتحان کنید و عکس العمل مشتریان را نسبت به آنها پیگیری کنید. این نوع تحلیل به شما کمک خواهد کرد تا به سرعت بهترین مکان برای عرضه ترفیعات خود رابیابید.

3- محصولاتی را که مشتریان خریداری می کنند شناسایی کنید.

کدامیک از محصولاتتان مثل کیک داغ به فروش می روند و کدامیک توسط مشتریان نادیده گرفته می شوند؟ هنگامی که شما متوجّه شوید کدامیک از محصولات محبوب هستند، می توانید آنها را بیشتر ترفیع کنید و فروش را سریعتر افزایش دهید. شما می توانید این محصولات را در مکان های خاص مانند صفحه اصلی وبسایت قرار دهید یا تصاویر آنها را در تبلیغات آنلاین نمایش دهید. شما همچنین می توانید راه های جدیدی برای بازاریابی محصولاتی که کمتر محبوب هستند امتحان کنید. اگر شما هنوز هم نمی توانید مشتریان خود را به خرید این محصولات ترغیب کنید، ممکن است یک ایده خوب ادامه ندادن فروش آنها باشد. چنین اطلاعاتی به شما در شناخت علایق و ترجیحات مشتریان کمک می کند. دانستن اینکه کدامیک از محصولات محبوب هستند به شما اجازه می دهد تا موجودی خود را ساده و موثّر کنید و توجّه بیشتری از نظر زمانی و پولی بر روی محصولاتی که ROI (بازگشت سرمایه) بهتری دارند و فروش را افزایش می دهند، داشته باشید.

4- زمان هایی را که مشتریان خرید می کنند شناسایی کنید.

اگر 70% مشتریان شما در بعدازظهر روزهای هفته خرید می کنند آیا ترفیع محصولات در آخر هفته موثّر خواهد بود؟ شما باید زمان خرید مشتریان خود را تحلیل کنید تا دریابید چه زمانی بیشترین مشتریان آنلاین هستند. شما با دانستن زمان هایی که مشتریانتان خرید و بررسی انجام می دهند قادر به شناسایی ساعت ها و روزهایی که آنها خرید آنلاین انجام می دهند، خواهید بود ، همچنین می توانید انواع مختلف ترفیع را امتحان کنید و روندهای فصلی خرید خود را مشخص کنید. شما می توانید براساس محصولات و صنعت خود، نقطه اوج فروش خود را برای روزهای خاص از ماه یا ماه های خاص ازسال و همینطور چه نوع از محصولات در چه روزهایی از هفته خریداری می شوند تعیین کنید. با این اطلاعات ، شما می توانید سایت تجارت الکترونیک خود را بهتر مدیریت کنید ، ترفیع دهید و فروش خود را افزایش دهید.

5- عملکرد کمپین ایمیلی خود را مورد سنجش قرار دهید.

مطالعات نشان می دهد که ایمیل برگزیده ترین روش ارتباطات برای مشتریان تجارت الکترونیک است. ایمیل مناسب ترین روش برای اطلاع رسانی به مشتریان در مورد وضعیت سفارش آنها، مسائل مربوط به پشتیبانی مشتری، محصولات جدید و پیشنهادات ترفیعی می باشد. مهم این است بدانید که آیا ایمیل های شما توسط مشتریان باز یا خوانده می شوند، در غیر اینصورت شما نخواهید دانست آیا ایمیل ها موثّر واقع می شوند یا نه. شما می توانید با کنترل کردن درصد باز کردن، کلیک کردن و تعامل ایمیل های خود شروع کنید. ابزارهایی مانند Mailchimp, Toutapp and Yesware برای این موارد بسیار مفید هستند و اطلاعات بسیار ارزشمندی از قبیل اینکه چه نوع از ایمیل ها بیشتر باز می شوند(خوانده می شوند)، کدامیک بیشتر پاسخ داده می شوند ، چه روز یا ساعتی برای ارسال ایمیل بهتر است و کدام ایمیل ها به خرید منتهی می شوند را برای شما فراهم می آورند. اگر شما مقادیر میانگین این معیارها را بدانید می توانید از آنها به عنوان یک معیار برای بهبود کمپین بازاریابی ایمیلی خود برای به حداکثر رساندن فروش استفاده کنید. استراتژی ایمیل تأثیرگذار می تواند مشتریان را به انتشار در بین خانواده و دوستان ترغیب کند و باعث ایجاد ترافیک و درآمد بیشتر شود. همچنین می تواند خریدارانی که یک بار خرید می کنند را به مشتریان وفادار تبدیل کند.


سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. طراحی وب سایت یکی از ضرورت های انکار نشدنی برای رشد کسب و کارها به حساب می آید. همچنین بعد از اتمام پروژه طراحی سایت شما به خدمات سئو و تبلیغ گوگل نیاز خواهید داشت.

تبلیغات میان متنی

6- بر منابع ترافیکی خود نظارت داشته باشید.

یکی از نکات مهمی که از کنترل داده بدست می آورید، منبع ترافیک سایت است.

  • مشتریان شما اهل کجا هستند؟
  • چگونه با سایت شما آشنا شدند؟
  • کدامیک از آنها بیشترین زمان را در سایت شما سپری می کنند؟
  • کدامیک از بازدیدکنندگان بیشترین محصول را از سایت شما خریداری می کنند؟

ردیابی منابع ترافیک یک کلید برای دستیابی به ترفیعات اثربخش است. دانستن اینکه مشتریان قبل از وبسایت شما چه سایت هایی را بازدید کرده اند می تواند اطلاعات زیادی در مورد آنها دراختیار شما قرار دهد. به عنوان مثال، اگر مردم شما را از طریق گوگل پیدا کرده اند، به این معنی است که آنها به طور خاص به دنبال سایت شما یا یک محصولی که شما می فروشید یا یک سایت مثل شما بوده اند و همچنین می گوید که استراتژی های SEO (بهینه سازی موتور جستجو) شما بطور موثّر کار می کنند. همچنین منابع ترافیک می تواند سایت هایی را به شما معرفی کند که هرگز نشنیده باشید امّا آنها می توانند مکان خوبی برای ترفیع محصولات شما باشند. تجزیه وتحلیل منابع ترافیک می تواند به شما بگوید که آیا تلاش های بازاریابی فعلی شما موفق هستند یا نه. بعلاوه شما قادر خواهید بود به سرعت یک همبستگی بین تلاش های بازریابی خود و میزان فروش برقرار کنید. هنگامیکه شما محصولات خود را از کانال خاصی بازاریابی می کنید میزان ترافیک آن منبع را در نظر داشته باشید تا بدانید که آیا فروش شما رشد داشته است یا نه. اگر نه، شما می توانید استراتژی های بازاریابی دیگری را امتحان کنید تا موثّرترین منبع ترافیک برای وبسایت خود را پیدا کنید.

7- مقدار سفارش متوسط را افزایش دهید.

مقدار سفارش متوسط به شما می گوید که هر مشتری چه مقدار در سایت شما هزینه می کند و نه تنها عادت های خرید مشتری را نشان می دهد بلکه اطلاعات بسیار مهمی را نیز ارائه می کند. اگر شما دیدی فراتر از ارزش سبد خرید داشته باشید و به خرید مشتریان توجّه کنید، می توانید به بینش جالبی دست یابید. اگر بسیاری از مشتریان فقط یک نوع کالا را خریداری می کنند، شما می توانید کالاهای مکمل یا لوازم جانبی پیدا کنید که آنها را نیز همراه با این کالا خریداری کنند. ارائه کالاهای مکمل و مرتبط، ارائه تخفیف برای خرید این مجموعه می تواند به سبد خرید بزرگتر و فروش بیشتر منجر شود. شما می توانید بطور موثّر استراتژی هایی مثل فروش متقابل، ترفیع لوازم جانبی و محصولات و افزایش مصرف مشتری را اجرا کنید. در اینصورت برای اولین بار شما رفتار مشتری را درک می کنید.

برای شروع شما می توانید یک مجموعه اطلاعات ساده از تجارت الکترونیک خود فراهم آورید که بطور منظم شماره های کلیدی و گرایش های مشتریان خود را پیگیری کنید و با تیم خود به اشتراک بگذارید. بررسی روزانه یا هفتگی آن می تواند به شما نشان دهد که شما چگونه به سوی اهداف کسب و کار خود در حال پیشرفت هستید، بینشی در مورد رفتار مشتری ارائه کند و به شما کمک کند تا تلاش های بازاریابی خود را بسنجید. همزمان با رشد کسب و کارتان می توانید معیارهای بیشتری به آن اضافه کنید. داده های مشتری شامل اطلاعات بسیار مفیدی درباره فعالیت کاربر، مشخصات مشتری، علائق و ترجیحات و رفتار مصرفی آنها می باشد. ردیابی آن بطور منظم می تواند به شما در درک اینکه چگونه تلاش های بازاریابی شما در حال انجام هستند، کدامیک از محصولات عملکرد بهتری دارند و سریعتر رشد می کنند و کدامیک عملکرد خوبی ندارند و به توجّه بیشتری نیازمندند کمک کند. همچنین به شما این امکان را خواهد داد تا فرصت های رشد و خطرات را زودتر تشخیص دهید و سریعتر پاسخگو باشید.

تبلیغات میان متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان


ن : نینا
ت : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399

این موضوع شاید غیر منطقی به نظر برسد، ولی بهترین زمان برای فروش بیشتر به مشتری، هنگامی است که او در حال خرید است و نه در مدتی پس ازخرید. وقتی مشتری از نظر احساسی راضی شد که خرید کند و به این نتیجه رسید که می تواند به شما اعتماد کند، به راحتی می توانید به او بیشتر بفروشید. در این روش قبل از اتمام فرایند فروش، مبلغ فاکتور را افزایش می دهید.

چگونه؟ با توسعه محصولات دیگر، خدمات جانبی و مدل های دیگر. وقتی مدل های بهتری را معرفی می کنید و یا برای محصولی خاص، لوازم جانبی را ارائه می کنید، نه تنها فروش خود را افزایش می دهید، بلکه مشتریان را راضی تر و خشنودتر می سازید، چون وسایل خریداری شده، از امکانات و مزایای بیشتر و کامل تری برخوردار هستند.

  • مجله ها و نشریات می توانند به جای اشتراک یکساله، گزینه های اشتراک دو یا سه ساله را هم اضافه کنند. حتی می توانند چند نوع اشتراک داشته باشند، مانند اشتراک طلایی، نقره ای و معمولی و در گزینه های گران تر، گزارش های اضافی، ایمیل های اطلاع رسانی، سی دی های جانبی و... را نیز همراه نشریه برای مشتریان بفرستند.
  • محصولات و دستگاه هایی که نیاز به آموزش دارند را می توان با آموزش استفاده از محصول، پشتیبانی فنی و فیلم آموزشی فروخت و مبلغ بیشتری مطالبه کرد.
  • لباس فروشی ها می توانند علاوه بر فروش لباس، به فروش جواهرات بدلی، کیف و کفش بپردازند و خرید مشتری را تکمیل کنند.
  • شرکت های سازنده نرم افزارهای حسابداری می توانند به فروش کتاب ها یا دوره های آموزشی حسابداری بپردازند.
article_image_one_460.jpg

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده که وسیله ای را خریداری کنید و سپس به این نتیجه برسید که ای کاش مدل بالاتری می خریدید و یا لوازم جانبی آن را نیز می خریدید؟ آیا آرزو نمی کردید که فروشنده حافظه های با ظرفیت بیشتر، باتری با عمر بالاتر، یا پارچه ای با دوام بیشتر را نیز به شما معرفی می کرد؟
یکی از مشتریانم که فروشگاه دستگاه های ورزشی دارد، دوره آموزشی در رابطه با تناسب اندام تهیه کرده تا آن را همراه دستگاه های تردمیل به فروش می رساند. با صرف وقت و کمی خلاقیت می توان برای هر کسب وکاری، مواردی برای فروش بیشتر یافت. کوین هوگان، نویسنده و محقق معروف، تحقیقاتی بر مشتریان انجام داد و به این نتیجه رسید که اگر از یک محصول سه نوع مختلف داشته باشید و با سه کیفیت و سه قیمت ارائه کنید، حدود 50 درصد مشتریان نوع میانی و 25 درصد آنها نوع ارزانتر و 25 درصد آنها نوع گران تر را خواهند خرید. بنابراین، وقتی مشتری مایل به خرید کالایی خاص است، کافی است به او دو پیشنهاد بهتر و کامل تر بدهید. طبق آمار بالا، از هر چهار مشتری سه نفر آن ها گزینه های بهتر را انتخاب خواهند کرد و شما سود بیشتری خواهید کرد و مشتری نیز خشنودتر خواهد بود. از معرفی محصولات و خدمات بیشتر به مشتریان نهراسید. مشتریان به دنبال بهترین ها هستند و در بسیاری از موارد از وجود گزینه های بهتر اطلاع ندارند. با اطلاع رسانی به آنها می توانید فروش خود را افزایش دهید.

1- محصولات تکمیلی و جانبی

فروش محصولات مکمل بسیار ساده است، به خصوص اگر بتوانید به مشتری توضیح دهید که با خرید آن چگونه از محصول اصلی استفاده بهتری خواهد کرد. اگر به فروشگاه های تلفن همراه مراجعه کنید، خواهید دید فروشنده، پس از فروش موبایل سعی در فروش نرم افزارهای لازم و کیف موبایل می کند و در بسیاری از موارد سود لوازم جانبی بیش از سود فروش موبایل است! هنگام نمایش و توضیح محصولات جانبی و مکمل، قیمت آن ها را نیز بیان کنید. بسیاری از مشتریان ترس از خرید دارند و حتی با این پیش داوری که شاید محصولی بسیار گران باشد، قیمت آن را نمی پرسند. پس این شما هستید که باید هنگام معرفی محصولات جانبی، قیمت های آنرا هم گفته و آن را توجیه کنید. مشتریان همیشه بهترین ها را می خواهند و اگر پول کافی داشته باشند و موانع ذهنی آنها برداشته شود، بهترین و گران ترین را خواهند خرید. اگر هیچ محصول جانبی برای افزایش حجم فروش ندارید، از محصولات و خدمات شرکت های دیگر استفاده کنید. بنابراین نکته مهم این استراتژی این است که به هر مشتری هنگام خرید محصول، مجموعه تکمیل تر و بهتری را ارائه دهید و او به احتمال زیاد گزینه بهتر را خواهد خرید.

2- فروش فوق العاده

یکی از روش های فروش بیشتر برگزاری فروش فوق العاده است. شما می توانید هر هفته یا حتی هر روز چند محصول را انتخاب کرده و آن ها را با قیمت پایین تری بفروشید. وقتی مشتریان خرید می کنند، حتی اگر محصولات فروش ویژه، ربطی به خرید آنان ندارد، آن ها را از فروش ویژه با خبر سازید و به احتمال زیاد آن ها خرید خواهند کرد. تنها راه برگزاری فروش ویژه، کاهش قیمت ها نیست. شیوه مناسب تر، دادن جوایز به خریداران است. مثلا فروشندگان لباس می توانند به مشتریان اعلام کنند که در صورت خرید بیش از سی هزار تومان، یک جوراب رایگان جایزه خواهند گرفت. با برنامه ریزی دقیق می توانید محصولاتی که فروش کمتری دارند یا موجودی آنها در انبار زیاد است را با فروش ویژه به مشتریان بفروشید و یا از آن ها به جای تخفیف استفاده کنید.

3- فروش محصولاتی که کاربرد روزانه دارند

اگر سوپرمارکت دارید، بسیاری از مشتریان به طور روزانه نان، شیر و مواردی مشابه را مصرف می کنند، پس می توانید عادت خود سازید که به تمامی مشتریان هنگام تسویه حساب، چند قلم را که کاربرد روزانه دارند، پیشنهاد دهید. بسیاری از مشتریان فراموش می کنند که چه می خواهند وشما می توانید به آنها یادآوری کنید که ببینند آیا به محصولات دیگری نیاز دارند یا نه؟

4- فروش قراردادهای پشتیبانی

یکی از آسان ترین راه ها برای افزودن مبلغ فاکتور و فروش بیشتر، فروش خدمات پشتیبانی فنی و ضمانت است. اگر مشتریان به گارانتی و پشتیبانی اعتماد کنند، آن را به راحتی خواهند خرید، زیرا آنها را از ضررهای احتمالی محافظت می کند. همان طور که می دانید تمام شرکت های بزرگ گارانتی ارائه می دهند، پس شما چرا این کار را نکنید؟ با کمی تفکر و خلاقیت، برای هر کالایی می توان نوعی پشتیبانی به وجود آورد، مثلا اگر محصولات آموزشی می فروشید، می توانید مبلغی را بابت پشتیبانی یکساله دریافت کنید و در صورت خراب شدن نرم افزار، نسخه ای ازآن را با پست برای مشتری بفرستید. هزینه پشتیبانی می تواند بین 5 تا 10 درصد قیمت محصول در نظر گرفته شود.

پا نوشت:

1.      سئو

2.      طراحی وب سایت

3.      طراحی سایت شرکتی

4.      طراحی سایت فروشگاهی

5.      طراحی سایت تهران

6.      طراحی سایت

7.      سئو سایت

8.      سئو

9.      طراحی وب سایت

10.  طراحی سایت شرکتی

11.  طراحی سایت فروشگاهی

12.  طراحی سایت تهران

13.  طراحی سایت

14.  سئو سایت

15.  سئو


ن : نینا
ت : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399

با نگاه ساده فرایندی به فروش می توان به فروش موفق دست یافت. در این مقاله برروی مهم ترین فرایند کسب و کاردست گذاشته ایم و قرار است به فروش بپردازیم.جایی که تمام زحمات شرکت شما قرار است به بار بنشیند و مشتری بابت تلاشی که جهت برطرف کردن نیاز وی کشیده اید شما را شناسایی کند و از شما قدردانی کند.

این فرایند که در 6 گام از انتخاب درست مشتری تا انجام فروش و بستن قرارداد را شامل می شود به شکل بسیار ساده ای این فرایند را به تصویر می کشد تا شما بتوانید درک درستی از مراحل فروش داشته باشید.

گام اول : انتخاب صحیح مشتریان بالقوه

این گام که بعضا با بی مهری کارآفرینان روبرو می شود از آن جنبه اهمیت پیدا می کند که باعث می شود وقت و انرژی که شما برای استفاده از فرصت ها و ایجاد موقعیتهای فروش صرف می کنید به نحو مناسب تری مصرف شود و نتیجه بهتری بتوانید بگیرید. توصیه ما جستجوی مردمی است که نسبت به محصول شما احساس نیاز می کنند، به آن علاقه مند هستند و در عین حال توانایی خرید آن را دارند. در شرکت های پیشرو نیرو های فروش وقت زیادی را به مشاهده بازار و جستجوی شرکت هایی می پردازند که یک مشتری بالقوه برای آ نها محسوب می شوند.

article_image_one_420.jpg

گام دوم: ایجاد اولین تماس

زمانی که مشتری هدف خود را انتخاب کردید (دقت کنید برخلاف بازارهای مصرفی ما اینجا با مشتری هدف سرو کار داریم و نه با گروه مشتریان هدف)باید اولین تماس با وی ایجاد شود. هدف شما در این مرحله باید تلاش برای یک جلسه ی حضوری باشد. این هدف مخصوصا در مواردی که مشتری با شما یا محصول شما آشنا نیست اهمیت می یابد. در شرکت های خارجی ارسال ایمیل و پیام در لینکدین کارگشاست ولی در شرکت های ایرانی صحبت با دفتر مدیرعامل یا صحبت مستقیم تلفنی با مدیر بازرگانی و ارسال بروشور به شرکت راه حل مطمئن تری است. به عنوان یک نکته در ذهن خود داشته باشید که این تلا شها در اول هفته که مشغله ها کمتر و برنامه ها هنوز کاملا بسته نشده است انجام دهید تا امکان موفقیت بیشتری داشته باشید.

گام سوم: انتخاب رویکرد فروش

وقتی یک مشتری بالقوه قبول کرد که جلسه ای برگزار کند، باید خود را برای جلسه حضوری آماده کنید. مهمترین گام در مسیر آماده سازی خود برای این جلسه انتخاب رویکرد فروش شماست. هر مشتری یک رویکرد متفاوت می طلبد و زمانی که برای انتخاب این رویکرد جستجو و تامل داشته باشید خواهید توانست بهترین تاثیرگذاری اولیه ممکن را روی مشتری داشته باشید. در ادامه 5 رویکرد مرسوم در فروش را با هم بررسی می کنیم. در کل کلید موفقیت در تقلید مشتری است. شما قرار نیست او را مسخره کنید ولی وی باید قادر باشد اندکی از خودش را در شما ببیند. اگر این مهم اتفاق بیافتد، طرف مقابل شما می تواند اعتماد بیشتری به شما کند و سریعتر با شما ارتباط برقرار کند.

  1. خودخواه: این فرد می خواهد احساس مهم بودن داشته باشد و معمولا وقتی از شما خرید می کند که نیاز خودپرستانه وی پاسخ داده شود.
  2. متخصص: این فرد خود را به عنوان یک صاحب نظر در این حوزه در نظر می گیرد و انتظار دارد از شما که سطح قابل قبولی از آن حوزه داشته باشید.
  3. نیکوکار: این افراد نسبت به همکاری مشترک بسیار باز برخورد می کنند ولی علا ه ای به خرید ندارد. آ نها می خواهند به خارج از سازمان کمک کنند و به افراد گوش دهند.
  4. شکاک: در مواجهه با این افراد شما باید کوله باری از اعداد و نمودارهای واقعی داشته باشید.
  5. کاوشگر: این افراد در جلسه گذاشتن با شما بسیار باز برخورد می کنند چون علاقه دارند در مورد چیزهای جدید اطلاعات کسب کنند. زمانی که می خواهید آنها را تحت تاثیر قرار دهید، باید آن فرصت را خاص و هیجان انگیز ترسیم کنید. این گونه شما بیشترین شانس را برای موفقیت خواهید داشت.

گام چهارم: جلسه حضوری

در کسب و کارهای تجاری معمولی شما قادر خواهید بود حداکثر یک الی دو بار مشتری خود را پیش از تصمیم گیریش ملاقات کنید. به همین خاطر این نکته حیاتی است که بیشترین تاثیر گذاری را باید در کمترین جلسات چهره به چهره داشته باشید و با ایمیل و صحبت های تلفنی آن را پشتیبانی کنید. در خلال جلسه اول شما باید سعی کنید متوجه شوید که فرد روبروی شما به دنبال چه چیزی است، بودجه اش چقدر است و تصمیم گیران کلیدی چه کسانی هستند. هدف شما در این جلسه باید پرسیدن بیشترین سوالات ممکن باشد. زمانی که از مشتری اطلاعات لازم را کسب کردید در ذهن داشته باشید که افراد خرید را انتخاب می کنند و شرکت ها برای آن ها می پردازند. بنابراین نباید فقط بر اهداف سازمانی تاکید داشت بلکه باید خواسته های فرد مقابل خود و همچنین فشارهایی که بر وی وارد می آید را نیز در نظر داشت. در حالی که راهکار ارائه داده شده از سوی شما باید همچنان نتایجی در جهت استفاده سازمان مشتری داشته باشد، کمک کردن به مشتری باعث می شود در کسب قرارداد و تماس های آتی برنده باشید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات طراحی سایت تهران را به شما عرضه می کند.

تبلیغات درون متنی

گام پنجم: تعیین گام بعدی

در جریان جلسه حضوری شما تمایل دارید هرچه سریعتر به سمت تصمیم گیری حرکت کنید. گرچه بسیار نامحتمل است که شما بتوانید در یک جلسه این چنین تصمیمی را تحمیل کنید. تیم های فروش در شرکت های پیشرو تعاریف خاصی برای ارزیابی نتیجه هر تعامل با مشتری در نظر می گیرند که باعث می شود بتوان مشاهده کرد که هر فرصت در کجای سیکل فروش قرار دارد. داشتن یک تعریف مشخص و واضح از اینکه هم اینک یک فرصت فروش در کجای فرایند فروش قرار دارد باعث می شود تیم فروش بتواند در مورد اینکه قدم بعدی چه باید باشد تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و اولویت ها را لحاظ کند تا این اطمینان حاصل شود که تمام برنامه فروش ماه و فصل آینده محقق شده است.

پیشرفت(موفقیت آمیز) : یک پیشرفت زمانی اتفاق می افتد که یک اتفاق در طی یک تماس تلفنی یا پس از آن روی می دهد که باعث می شود فروش به سمت تصمیم گیری متمایل شود. این اتفاقات برای وقوع نیاز به تایید موثق مشتری به حرکت به سمت تصمیم گیری نهایی دارد. برخی از پیشرفت ها شامل موقعیت های ذیل می باشد:

  • گواهی که باعث می شود شما با فرد بالاتری در سازمان دیدار کنید.
  • توافقی که به سبب آن محصول خود را به صورت آزمایشی راه اندازی می کنید.
  • اجازه یافتن به ایجاد تماس با اشخاصی که قبلا قابل دسترسی نبوده اند.

ادامه دادن (ناموفق) : زمانی که فروش ادامه پیدا می کند ولی هیچ نشانه ی آشکاری از اینکه مشتری به سمت تصمیم گیری می رود وجود ندارد. ادامه دادن ها معمولا راهی مودبانه جهت خالص شدن از شر فروشنده می باشد. این تما سها نه به یک اقدام منتهی می شود و نه در بردارنده رد مستقیم توسط مشتری می باشد. نمونه های بارز حر فهای مشتری در زمانیکه این اتفاق می افتد عبارتند از:

  • ممنون که تشریف آوردید. چرا دوباره زمان دیگه ای تشریف نمیآرید اینجا؟
  • ارائه فو ق العاده ای بود. خیلی تحت تاثیر قرار گرفتیم. موافقید دوباره همدیگر را ببینیم؟
  • از چیزی که دیدیم خوشمان آمده است. در آینده اگر احتیاج پیدا کردیم تماس می گیریم.

سفارش (موفق) : در موقعیتی که فرصت فروش با بستن یک قرار داد و پرداخت خاتمه پیدا می کند. این موقعیت با موقعی تهایی مثل «من 99 % موافق بستن قرارداد هستم » تفاوت دارد. سفارشات قراردادی یا مالی هستند.

عدم فروش (ناموفق): زمانی که مشتری صراحتا هدف تماس شما را رد می کند. یک مثال خوب در این زمینه زمانی است که مشتری به شما می گوید که به محصول یا خدمت شما علاقه مند نیستند یا برای جلسه بعدی موافقت نمی کنند و یا درخواست شما برای دیدن مدیریت ارشد را رد می کنند.

گام ششم :چگونگی بستن یک قرارداد

زمانی که شما یک مشتری بالقوه را به سمتی هدایت می کنید که متوجه شود آن چیزی که شما می فروشید را نیاز دارد، علاقه دارد بخرد و بودجه ی آن را نیز دارد، ساده ترین کار سوال مستقیم از آنها و منتظر ماندن است تا مشتری سکوتش را بشکند. حتی اگر ده دقیقه طول بکشد، در نهایت سکوت را خواهند شکست و اگر مطمئن باشند که راهکار شما را احتیاج دارند با احتمال بسیار بالایی به سمت موافقت با خرید آن گام بر می دارند.


پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد ، طراحی سایت کرمان


ن : نینا
ت : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399
ن : نینا
ت : شنبه 6 ارديبهشت 1399
   
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]